Wciąż piękna wiosna…

Jak się dziś czujecie? Mam nadzieje, ze wspaniale a jeśli nie to liczę, że dzisiejsze zdjęcia, które dla was przygotowałam otulą wasze serca ciepłem. Bowiem dziś przygotowałam dla Was, tak jak obiecałam w poprzednim wpisie, wywiad Pszczolinki z Wierzbą oraz zdjęcia przedstawiające moją okolice wiosną. 

Zapraszam was do przeczytania wywiadu: 




Teraz pokaże Wam wiosnę w różnych fazach (takich według mnie) 

Pierwsza faza według mnie to ta, kiedy już zaczęła się kalendarzowa wiosna, czuć pierwszy powiem, ale jeszcze do końca tego nie widać. 







Kolejna faza to ta, w której widzimy jak wszystko budzi się do życia… najpiękniejsza faza według mnie. 






Ostatnia faza według mnie to ta, kiedy nie widzimy tak wielu różnic między latem a wiosną. 
Pomiędzy zdjęciem przedstawionym wyżej i tym, które widzie niżej jest dokładnie tydzień. Czyż jest to niezwykłe jak szybko się to wszystko zmienia? 




Przyroda jest piękna...

Komentarze

Popularne posty